رهبر انصارالله یمن: آمریکا به دنبال تحمیل امر خود بر مسلمانان است-راهبرد معاصر
ادعای نتانیاهو: به ایران می‌گوییم که هر کس ما را هدف قرار دهد، ما نیز او را هدف قرار خواهیم داد/ چالش‌های بزرگی پیش رو داریم گفتگوی تلفنی وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و لبنان انفجار‌های شدید در شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف رام‌الله و قدس اشغالی وزارت امور خارجه: جنایات رژیم صهیونیستی بی‌کیفر نخواهد ماند نخست‌وزیر لبنان: با همکاری مردم، با اسرائیل مقابله خواهیم کرد دفاع تمام عیار بایدن از ترور سید حسن نصرالله نجباء: حزب‌الله می‌تواند جنگ را مدیریت کند؛ حتی فراتر از لبنان نتانیاهو برای شرکت در یک نشست امنیتی راهی تل‌آویو شد واکنش انصارالله به شهادت نصرالله | ۳ روز عزای عمومی در یمن واکنش روسیه به ترور سید حسن نصرالله رئیس دفتر سید حسن نصرالله به شهادت رسید + عکس نخست وزیر روسیه به تهران سفر می‌کند تحریم‌های جدید نفتی آمریکا بر ونزوئلا در راه است اعلام سه روز عزای عمومی در سوریه به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله برپایی تجمعات در اسرائیل ممنوع شد

رهبر انصارالله یمن: آمریکا به دنبال تحمیل امر خود بر مسلمانان است

رهبر انصارالله یمن امروز دوشنبه به مناسبت عید غدیر خم تاکید کرد، آمریکا و رژیم صهیونیستی به دنبال تحمیل سیاست‌های خود بر مسلمانان هستند.
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۶ - ۰۴ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 24
کد خبر: ۲۴۶۸۹۶

به گزارش راهبرد معاصر؛ «عبدالملک بدرالدین الحوثی» رهبر انصارالله یمن در این سخنرانی گفت: عید غدیر خم برای تحکیم آگاهی و اعتقاد به ولایت خداوند متعال و کفر به ظالم است و این یکی از مهمترین اصول ایمان است.

وی با بیان اینکه مردم در عصر حاضر نیازمند درک اصل ولایت هستند که امت را حفظ و آن را از ولایت طاغوت مصون می‌دارد، افزود: یا باید ولایت خدا را بپذیریم یا جایگزین آن که آمریکای ظالم و متحدانش در این دوران هستند.

الحوثی تصریح کرد: آمریکا به دنبال تحمیل امر خود بر مسلمانان است و خود را در مقام امر کننده و نهی کننده قرار داده است و سیاست‌هایش را دیکته می‌کند. آمریکا در امور داخلی امت اسلامی در همه زمینه‌ها مداخله می‌کند و تلاش دارد در کنار رژیم صهیونیستی و لابی یهودی امر خود را بر مسلمانان تحمیل کند.

وی در ادامه تاکید کرد: آمریکا طاغوت این زمانه و طاغوت مستکبر است و می‌خواهد طاغوت را بر مسلمانان تحمیل کند و در همه امور بر آنها حکمرانی کند. تلاش آمریکا برای تحمیل طاغوت، خطری بزرگ برای مسلمانان در هویت اسلامی، دینی و تمام امور آنها است.

الحوثی افزود: بسیاری از دولت‌ها و رژیم‌ها هم از طاغوت استقبال می‌کنند و در کنار آمریکا خواهان تحمیل طاغوت هستند. برخی از دولت‌ها و رژیم‌ها با کسانی که طاغوت آمریکا را نمی‌پذیرند، به جنگ برمی‌خیزند. برخی از دولت‌های مسلمان، رهبران، پادشاهان و شاهزادگان مسلمان وجود دارند که فرمان آمریکا و تلاش آن را برای تحمیل فرمان خود بر ملت کاملاً می‌پذیرند. برخی معتقدند آمریکا باید در مقام امر و نهی و تحمیل سیاست‌ها، تصمیمات و رویکرد‌ها باشد.

الحوثی با بیان اینکه ولایت آمریکا، ولایت طاغوت است که در واقع همان ادامه ولایت شیطان محسوب می‌شود، تاکید کرد: اکنون آمریکاست که برای متحدان خود دوست و دشمن را تعیین می‌کند و به آنها می‌گوید با رژیم صهیونیستی متحد شوید و سازش کند و آنها هم اطاعت امر می‌کنند. آمریکا به متحدان خود می‌گوید با این کشور اسلامی و این طرف اسلامی دشمنی کنید و آنها هم به شدیدترین وجه ممکن دشمنی می‌کنند.

رهبر انصارالله یمن در پایان سخنان خود بر استواری و ایستادگی ملت یمن در برابر تجاوزات انگلیس و آمریکا تاکید کرد. / ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار